glutenvrije keuken

Een blog over mijn alledaagse ervaringen met coeliakie

Smeuïge kokosbonbons

Een reactie plaatsen

Ingrediënten

  •  250 g geraspte kokos
  • 3 eetlepel gesmolten kokosolie
  • 3 eetlepel rijststroop
  • 200 ml kokosroom
  • 150 g chocolade

Werkwijze

  1. Doe de eerste 4 ingrediënten in een grote kom en meg alles tot je een samenhangend geheel bekomt
  2. Zet dit minstens een uur in de frigo
  3. Smelt hierna de chocolade au bain marie
  4. Rol hier de ballen door zodat ze helemaal bedekt zijn.
  5. Leg op een vel bakpapier
  6. Plaats de ballen minstens een uur in de frigo, tot de chocolade helemaal hard is.

Image

Auteur: glutenvrije keuken

Na vele jaren gezondheidsproblemen kreeg ik in juli 2008 te horen dat ik coeliakie had. Dit was het begin van mijn glutenvrije leven. Ik vertel graag over mijn bak- en kookervaringen :-)

Geef een reactie

