glutenvrije keuken

Een blog over mijn alledaagse ervaringen met coeliakie

Pizza quiche

Een reactie plaatsen

Er is een zoete, maar ook een hartige honger… Of kan ik beter zeggen dat we net zo goed onze ‘normale’ honger moeten stillen en dit dan ook graag smaakvol en lekker kunnen maken. 😉

In mijn zoektochten verzamel ik  niet altijd taart of gebak, koekjes of brood, desserts of…

Niettegenstaande de basisvoeding die ik koop, meestal, van nature glutenvrij is, is het leuk om ook hiermee een beetje te gaan experimentren, nieuwe smaken te ontdekken en combinaties uit te proberen.

Eén van de blogs die ik volg, nl. http://www.thespunkycoconut.com/p/about-kelly-v-brozyna.html, heeft een schat aan recepten waaruit ik regelmatig put.

Kelly experimenteert, combineert en creëert; ook als niet alle ingrediënten voorhanden zijn, zijn voldoende alternatieven te bedenken.

Maar, deze keer heb ik het toch ongeveer bij het basisrecept gehouden om deze ‘pizza quiche’ te maken.

Naast lekker is het heel eenvoudig en snel gemaakt, je hoeft zelfs geen keukenprins(es)… Succes gegarandeerd dus J

Auteur: glutenvrije keuken

Na vele jaren gezondheidsproblemen kreeg ik in juli 2008 te horen dat ik coeliakie had. Dit was het begin van mijn glutenvrije leven. Ik vertel graag over mijn bak- en kookervaringen :-)

Geef een reactie

