glutenvrije keuken

Een blog over mijn alledaagse ervaringen met coeliakie

Quinoa aperitiefbollen

Een reactie plaatsen

 

2016-12-03-13-54-11

Ingrediënten

  • 1 cup gekookte quinoa
  • 3 eieren
  • 1 cup gemalen kaas naar keuze
  • 1/3 cup fijngesneden chorizo (of andere)
  • 1/3 cup zongedroogde tomaatjes (optioneel)
  • peper, pizzakruiden en een paar druppels tabasco (optioneel)

2016-12-03-16-09-46

Werkwijze

  1. Verwarm de oven voor op 170°C
  2. Meng alle ingrediënten; kruiden naar smaak
  3. Vorm bollen mbv twee koffielepels of een kleine ijsschep, of vul mini-muffinvormen
  4. Bak 30 minuten, tot goudbruin
  5. Serveer warm met een pizzasaus

 

Bron : http://wonkywonderful.com/gluten-free-quinoa-pizza-bites-recipe/

Auteur: glutenvrije keuken

Na vele jaren gezondheidsproblemen kreeg ik in juli 2008 te horen dat ik coeliakie had. Dit was het begin van mijn glutenvrije leven. Ik vertel graag over mijn bak- en kookervaringen :-)

Geef een reactie

